ugglaniadran

Halloween

Publicerad 2012-10-27 17:45:23 i Allmänt

 I kväll finns det risk att det kommer att knacka på din dörr och utanför kommer det att stå utklädda barn. Vad jag förstår av mina grannars barn så firas Halloween, en amerikansk tradition som tydligen kommer mer och mer i Sverige. Det gäller att ha godis hemma som man kan ge till dessa ofta ruskigt utklädda barn annars blir man inte populär. Jag hoppas att barnen inte kommer att springa omkring ensamma på våra mörka vägar utan har sällskap av vuxna, egentligen hoppas jag att de inte kommer att springa omkring alls. Jag har inget godis så jag drar för gardinerna och låtsas att inte vara hemma, får se om jag lyckas med det.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-06 06:37:22

Vill tacka plogaren för vägarna varit röjda både när jag åkt tidigt till jobbet och kom hem väl utfört arbete tänk om det skulle vara så i resten av Stockholm då skulle bussarna gå enligt tabell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela